Un poc d'història

Des de l’any 1997, la Mancomunitat de l’Horta Nord presta el servei de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC).

Per a això, el personal de l’OMIC (3 tècniques) es desplaça a cada municipi de la Mancomunitat per a oferir als consumidors un accés directe als serveis que proporciona l’OMIC.

Cada municipi disposa d’un horari d’atenció al públic, del qual ens poden informar en el nostre ajuntament.

Des de la implantació del servei de l’OMIC de la Mancomunitat de l’Horta Nord al setembre de 1997, molts usuaris s’han acostat a les seues instal·lacions per a recaptar informació sobre els seus drets i obligacions com a consumidors i usuaris de béns i serveis, cada vegada més complexos, que han generat un increment molt important en el volum de consultes, reclamacions, queixes i denúncies que s’han tramitat davant l’OMIC.

Amb més de 19 anys d’existència, l’OMIC s’ha consolidat com un servei d’atenció especialitzada dirigida als consumidors de la Mancomunitat.

Formulari de cerca